13.11.2019
Նոյեմբերի 12-ին Հայոց ցեղասպանության թանգարան-ինստիտուտի գիտաժողովների սրահում տեղի ունեցավ ՀՑԹԻ կազմակերպած «Հայոց ցեղասպանության դասավանդման հարցեր» թեմայով սեմինարը: Սեմինարը վարեց Լեփսիուսի տուն-արխիվ ի գիտաշխատող, Պոտսդամի համալսարանի ռազմական պատմության ամբիոնի դասախոս, պատմության դոկտոր Ռոյ Կնոքեն:
Սեմինարին մասնակցեցին Պատմության և իրավագիտության ֆակուլտետի ուսանողներ, Երևանի և մարզերի դպրոցների պատմության ուսուցիչներ։
Ցեղասպանության թեման դպրոցներում դասավանդելը միշտ էլ դժվար հաղթահարելի խնդիր է եղել: Դա մի կողմից սեփական ժողովրդի պատմության մարտահրավերն է 20-րդ դարում իրագործված ցեղասպանությունների համատեքստում, մյուս կողմից, հարկ է պատասխանատվություն կրել ցեղասպանության թեման աշակերտներին ուսուցանելու հարցում՝ կիրառելով համապատասխան դիդակտիկ մեթոդներ, միևնույն ժամանակ չծանրաբեռնելով նրանց մարդկության պատմության վայրագությունների նկարագրություններով: Այս սեմինարը վերաբերում է Հայոց ցեղասպանությանն առնչվող վերոնշյալ հարցերի քննարկմանը և նախատեսված է անցկացնել երեք մասով (յուրաքանչյուրը՝ 90 րոպե):
Սեմինարի ընթացքում ներկայացվեցին Լեփսիուսի տուն-արխիվի՝ ուսուցիչների վերապատրաստման համար մշակած գաղափարներն ու նյութերը:
Մաս 1-ին
Ոչ պաշտոնական քննարկում ազգային տարբեր հեռանկարների վերաբերյալ Ինչպե՞ս է ուսուցանվում Հայոց ցեղասպանությունը Հայաստանում և Գերմանիայում:
Որքանո՞վ է համեմատական մոտեցումը համապատասխանում ուսուցման ծրագրին: Արտադպրոցական ո՞ր հաստատությունները կարող են ընդգրկվել և ինչպիսի՞ գործունեություն ծավալել այս մոտեցման շրջանակներում:
Մաս 2-րդ
Նկարների և տեքստերի տեսակներ.
Նկարների և տեքստերի օգտագործումն անհրաժեշտ է անցյալն ավելի լավ հասկանալու համար: Այս մասում քննարկվելու են նկարների և տարբեր աղբյուրների, նյութերի ազդեցությունը դասավանդման դեդուկտիվ և ինդուկտիվ մեթոդների վրա:
Օրինակ առաջին. Հայոց ցեղասպանության իրագործման փուլերի ներկայացում համաձայն լուսանկարչական նյութի և վկաների զեկույցների:
Մաս 3-րդ
Նկարների և տեքստերի տեսակներ և եզրափակիչ դրույթներ
Օրինակ երկրորդ՝ հաղորդակցության շարքը և բռնության արմատականացումը:
Եզրափակիչ դրույթներում կիրականացվեն փորձի փոխանակում և արդյունավետության պարագայում կքննարկվեն հետագա համագործակցության և դասավանդման մեթոդաբանության բարելավման հնարավորությունները:
Սեմինարի մասնակիցները բացի բովանդակալից դասախոսությունից հնարավորություն ունեցան բարձրաձայնել իրենց հուզող հարցերն և ստանալ սպառիչ պատասխաններ։
ՀՑԹԻ արտաքին կապերի և լրատվության բաժին